Zoki Games
My Zoki Portal
Multiplayer Games
Flash Games
Zoki Videos

MyZoki forumi

Moje teme  •  Moji postovi  •  Poslednji postovi  •  Teme koje pratim  • 
Od Koga Dobiti Pomoc Za Postavljanje Avatara ????
Post od: Dama_u_Dimijama, Napisan: 1 March 2009, 04:43
Dama_u_Dimijama
Dama_u_Dimijama

heh,smjesno smjesno ....od kako imama ovaj nick ne mogu da postavim avatar...moje pitanje zasto ???puno operatora nisu mogli da mi pomognu i Adminu sam pisala al nije bilo odgovora na to...

od operatora samo dobijem instrukciju,obrisi cache,deinstaliraj mozillu,ako kazes da koristis explorer,onda udji na mozillu to ide garant...ne ide ljudi ne ide!!!!

fakat nisam sama s tim problemom,nickovi kao Tinki-Vinki i Levator imaju isti problem,pokusala sam cak i sa drugog pc-a kao sto mi je jedan divan opic rekao al na zalost ni tio ne pali...od drugih opova sam imala da procitam,pc nije ok,a moj pc "frishko" formatiran nit sam pocetnik oko toga...molila bih da mi se pomogne oko tih avatara...ne samo moje slike sto ne mogu upload nego ne mogu ni postavite avatare sa zokija da postavim...Dama_u_Dimijama ostala bez Dimija :(((

Ne dozvolite to da shetam bez nego molim ljepo za pomoc ako je ikako moguce...meni i rugima s tim problemom...

Hvala unaprijed...

:)))){#emotions_dlg.rolleyes} 

Post od: Mod 1, Napisan: 1 March 2009, 04:53
Mod 1
Mod 1

Da bi ste uploadovali svoj avatar morate biti igrac koji placa clanarinu.

Nakon logovanja na igrice, na gornjim plavim dugmicima izaberete "Moji avatari". Pojavice vam se svi avatari koje ste izabrali. U tom prvom redu oznacite avatar koji zelite da zamenite, odnosno poslednji ako hocete da postavite novi. Sa desne strane imate dugme "Browse" gde mozete da izaberete dokument sa vaseg racunara i kliknete na "Upload" i sacekajte da se slika ucita. Dokument mora biti JPG, PNG ili GIF slika, ili SWF (flash) dokument.

Sva detaljna uputstva o tome kako mozete koristiti opcije sajta mozete pronaci na stranici http://faq.zoki.com/ .